יום שלישי, 29 במאי 2012

קופסאת ההפתעות המאכזבות



הבלוג עבר לביתו החדש והשיקי
ורשומה זו נמצאת גם שם




או הרפתקאותיי בארץ הגלוסי,

אני מודעת לסערות שעוררה קופסאת פברואר, וגם אני ראיתי את הסרטונים המצורפים מטה ביו טיוב עם מצח מכווץ ועיניים רושפות.
בכל זאת, הייתי רוצה לשתף אתכן בחווית הגלוסי המעט מאוחרת יותר שלי.

באפריל צלצל הפלאפון, תואמה עמי פגישה ובדיוק כפי שנקבע בשיחה- שליח חביב מסר לידיי את האריזה המיוחלת.
בעיניים נוצצות וחיוך גדול פתחתי את האריזה, לאחר כמה דקות של מבט ופשפוש, בדיקה וקריאה עיקמתי את אפי הקטן וקבעתי- זו לא קופסאת דוגמיות מפנקת! ואצתי רצתי לכתוב מייל זועם לגלוסי.

אני מסרבת להאמין שבקבוקון שמפו ומרכך של דאב מהווים את החזית היוקרתית של הטיפוח בישראל. אבל ניחא, הסכמתי לתת הזדמנות נוספת, אני כידוע אישה סבלנית ויציבה. (מספיק לצחוק שם ברקע!)

קופסאת מאי הגיעה לביתי ללא כל התראה מוקדמת, ברעם ביום בהיר צלצל הפעמון בדירתי, ושליח נתן לי את הקופסא הלבנה בעוד אני בוהה בו בהתפעה. 
יום שישי בצהריים הוא לא זמן טוב להניח שאנשים יהיו בבתיהם, למען האמת- אין זמן טוב להניח שאנשים יהיו בבתיהם, לכן- עדיף לתאם עימם. אמנם, זה עולה שיחת טלפון, אך אחרי המהפיכה הסלולרית אני בטוחה שהם יכולים להרשות זאת לעצמם.

ועם תיפופי רקע קופסאת מאי:

אתחיל בסדר המפורט לפי הגלויה הלבנה והחגיגית שקיבלתי

מוצר 1
Giorgio Armani קוד לונה
כאן המקום להתוודות על אהבתי הבלתי מתפשרת לסדרת הקוד של ארמני, הריחות משכרים, נשארים לאורך זמן, לא מותירים שובל של ריח חזק כאשר אני מתהלכת ברחוב והחשוב מכל- הריח סקסי לחלוטין בעיניי, אך זה באמת עניין אישי. 
אבל! כפי שרואים בתמונה זרזיף הבושם המזערי הניתן בחינם בעיתוני נשים ובפארמים, אינו מספק לשימוש לשבוע בלבד- ובאותה הנשימה מעט מעליב את הקופסא היוקרתית בה הגיע. 

מוצר 2
 Clean&Clear תרחיץ גרגרים לניטרול ברק
לכאורה התרחיץ היה אמור להוות את גולת הכותרת של קופסאת מאי- מוצר בגודל מלא. אולם, נשים רבות- ובכללן אני- התלוננו על העובדה שהתרחיץ היה מלא רק עד חציו. לתרחיץ ריח נעים ומרענן, מושלם לבוקר, העור מרגיש נעים לאחר הרחצה ובסך הכל מוצר חביב ביותר. יש לציין שבפארמים המוצר נמכר במחיר של 42 שקלים חדשים.

לא ציינתי בתחילת הפוסט שקופסאת מאי נקראה Clinique ואף הגיעה ארוזה בקופסא נוספת עם הלוגו המרשים של קליניק
מתוך קופסא של שישה מוצרים, נמצאו להם שלושה מוצרי קליניק. אך אני אומרת תודה, חלק מהנשים קיבלו שני מוצרי קליניק בלבד.

מוצר 3
Clinique מי הסרה
כשהצטרפתי לגלוסי, שמחתי לענות על השאלות בפרופיל היופי שלי כיוון שהנחתי שתהיינה איזושהי התחשבות בסוג עורי או בגילי כאשר הקופסאות מורכבות. העובדה שעורי שמן יותר מאמריקאי ממוצע לא שינתה את מי ההסרה ממותאמים לעור יבש, למותאמים לעור שלי. חבל. חלק מהנשים קיבלו מי הסרה לעור שמן כשזה אינו מתאים לעורן. אבל באופן כללי ומהיכרות עם שיטת שלושת השלבים של קליניק, מוצר טוב ואיכותי.

מוצר 4
Clinique מסקרה
מודה- עדיין לא ניסיתי, יש לי בעיות עם מסקרה, תמיד לוקח לי שעות להסיר אותה וגם בבוקר שאחרי אני מתעוררת עם סימנים שחורים מתחת לעיניים, אבל אולי בקרוב אוכל לכתוב לכן על איכותה. גודלה לעומת זאת היה מביש לחלוטין.

מוצר 5
Clinique סרום עיניים
ללא ספק המוצר המוצלח ביותר בגלוסי מאי. הסרום נעים למריחה, ידידותי למשתמשת בעזרת הרולר הקטן שלו, משפיע מיידית על העיגולים השחורים הכמעט תמידיים מתחת לעיניי. אני חייבת להודות שהתמכרתי אליו, וברגע שהוא יאזל לי (אני מניחה שזה יקרה היום האריזה היא של 5 מיליליטר) אני ארוץ לפארם הקרוב וארכוש לי אותו. עשיתי חבר לחיים.

מוצר 6
Seche Vite מייבש לק
קל למריחה, עמיד ומשפר את חייו של הלק שנוטה להתקלף תמידית מאצבעותיי. 

:בנוסף למוצרים הוכנסו גם כמה שוברים לקופסא


כרטיס כניסה חינם לביוטי סיטי 2012
 חמישים שקלים הנחה לקניית מוצרי קליניק בקנייה מעל 300 ש"ח, 25 שקלים נוספים המותנים להצטרפות לקבוצת הפייסבוק של החברה
הנחה של 10 שקלים לקניית מוצרי קלין&קליר

עכשיו נותרה השאלה- האם קופסאת יוני תהיה הקופסא האחרונה שלי? 


סרטונים מארצות רחוקות וקופסאותיהן הנפלאות:


4 תגובות:

  1. מסכימה איתך לחלוטין! פלוס אני לא קיבלתי את הסרום לעיניים..

    השבמחק
  2. הביוטי סיטי זה איום ונורא + לא מחלקים שם כמעט כלום בחינם. פייל!

    השבמחק
  3. האמת ששקלתי להצטרף החל מחודש הבא וכעת אני מתלבטת עוד יותר!
    אני מניחה שאמתין לפוסט שלך על הקופסא הבאה, אם תהיה כזו - בטרם אחליט :)

    השבמחק
  4. גם אני שקלתי להרשם, אבל כעת ההתלבטות גדלה :/
    מה שכן, מעניין אותי הסרום שהמלצת עליו של קליניק. מה השם המדויק שלו?
    גם לי יש בעיה של עיגולים שחורים ואני מחפשת הרבה זמן איך להפטר מהם :)

    השבמחק